maandag 4 november 2013

Er volgen nog meer sprookjes.....

Henriëtte van klinken maakte ook een prinses op de erwt.... Het sprookje van Hans Christiaan Anders is dan ook een van mijn favoriete sprookjes"...... Ooit waren wij in Odense in Denemarken naar het Hans Christiaan Andersen huss ...als je in de buurt bent is het zeker een aanrader....
Willeke verstuurde een begin tekst over een molenaar met 3 zoons.... Het sprookje had een open eind en daar mocht ik zelf het verhaal verzinnen over de afloop.... Geweldig..... Deze boots are make for walking........
Van Titia kreeg ik deze geweldige kikker koning... Met een echte geborduurde gouden kroon... Ik ga hem niet kussen want dan ben ik mijn mooie lapje kwijt..... 
Roodkapje van Tanja heb ik gisteren op het blog gezet.... Puur genieten...!!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten