woensdag 11 juni 2014

Het is rood en het hangt.....

Felt Exchange may. For Els .... Something red and iT must be hanging....!  Inspired by my felt design with Sara this woven with all types of thread and leather. I made This on a small weaving loom made off cardboard  ... The iron I found in a 2nd hand shop ... And sprayed iT red with paint ...!!
Vilt uitwisseling maand mei. Deze is gemaakt voor Els. Het moest kunnen hangen en rood zijn. Geïnspireerd door mijn viltboekje van Sara heb ik met allerlei soorten draad en leer een klein weefwerkje op een kartonnetjes gemaakt. Het ijzerwerk vond ik in een 2ehands winkel en spoot hem met verf  rood. 

2 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig !!!! Ik heb nog geen tijd gehad om 'm op mijn blog te zetten, of rond te sturen via de mail ... maar dat gebeurt ook nog :-) !
    Ik ben er hardstikke blij mee, dank je wel !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met liefde gemaakt... Ik heb lang zitten dubben ik kon met jou thema alle kanten op... Maar wilde weer eens iets anders... Dat weven is ook echt leuk om te doen voor de verandering....!

    BeantwoordenVerwijderen