zondag 14 december 2014

Red angel ala Sarah Lechner

 the workshops in oktober with Sara lechner, we made al kind of Little techniques in this weekend  pass review all Sara's  techniques, old and new ones. I'll just finished my piece this week. Its a Little red angel. I became from Sara a few beads I'd juse for my Little angel.
In oktober was ik naar de workshop van Sara Lechner bij Hawar. In dit weekend hebben we allerlei kleine technieken geleerd. Sara is een inspirerende textiel kunstenares en erg open over al haar technieken. Dit weekend maakte ik dan eindelijk mijn rode engel af. Ik kreeg van Sara een aantal van haar " hoofdjes" die ik verwerkt heb.... 
..Detail..


2 opmerkingen:

  1. Wat een liefje !!!

    (ja, de hoofdjes zijn echt "Sara" ;-) ...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben er ook blij mee... Ik wil mijn dochter een vragen om hoofdjes voor mij te ontwerpen want het dan wordt het toch meer van jezelf

      Verwijderen