vrijdag 20 februari 2015

D.I.Y. Opleiding stitch art

In januari gestart op de Amsterdamse borduurschool . De eerste keer aan de slag met zwarte acrylverf     We stempelde lijnen en circels  met zwarte verf.  Het thema is Mark- making. De  punten en lijnen vertalen met zwarte garens, van allerlei soorten. Ik werk eigenlijk nooit alleen met zwart op wit. Maar wat een uitdaging... Wat heerlijk om op deze manier je grenzen te verleggen. Anders te kijken naar vorm en beeld. S' middags aan het borduren met een zelf gekozen stuk.

In January started on the Amsterdam embroidery school. The first class getting started with black acrylic paint lines and circles We stamped with black paint. The theme is Mark-making. The points and lines translate with black yarn, all kinds of black yarn. I never actually work only with black on white. But what a challenge ... What wonderful to this way your boundaries. Only look at form and image. In the afternoon we start the embroidery with a chosen piece of the paperwork. 
Allerlei soorten garen en steken ( lijn steken) punt steken. Mark-making with line and point stitches 


2 opmerkingen:

  1. Mooi Jolan! Je hebt het in je vingers hoor. Ik ga nu thuis verder en dat gaat me prima af. Heel veel mooie boeken gekocht met genoeg inspiratie. Ik ben blij dat jij er plezier aan beleeft! Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er wel iets mee gaat doen. Er is genoeg te koop aan boeken en inspiratie. Als je in de buurt bent ben je van harte welkom....!ja borduren doe ik al mijn hele leven en blijft lekker...

    BeantwoordenVerwijderen