donderdag 27 augustus 2020

Gelliplate printen

Heerlijk eerste dag van vakantie aan het printen geslagen. Al tijden had ik een kleine gelliplate in huis om op kaarten te mono printen. 
2 series gemaakt de eerste serie natuurlijk blauw / groen ( boeren fatsoen) de tweede serie wat spannender met roze blauw en koper. 
De stempels die ik gebruik zijn zelf gemaakt van foam simpel op kartonnetjes geplakt. 
Om geen verf verloren te laten gaan heb ik de resten op de enveloppe gestempeld! 




Vrees dat ik nog een setje ga maken! 

2 opmerkingen:

  1. Lekker bezig !!!
    Wat een goed idee om de tweede schaduwprint op de envelop te doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh ik heb het de eerste beste dag al op de heupen....ja die envelopjes hè... ik houd niet van gewone envelopjes ... altijd leuk om te sturen....

    BeantwoordenVerwijderen