zondag 28 september 2014

Lente kriebel van Caroline

Yesterday i've got this beautiful felt from Caroline .... I love the Colors of spring... Every season has it's  one Colors and smel... But How special is the spring.... Thanks Caroline it gives me the special feeling of the Spring Tickle....
Gisteren ontving ik de lentekriebel van Caroline... Ik houd van de kleuren van de lente... Elk seizoen heeft zijn eigen kleuren en geuren ... Maar hoe speciaal is de lente... Hartelijk dank voor deze heerlijke lente kriebel... Met al die kleine details....!


3 opmerkingen:

  1. Oooooo wow, Caroline ! Je hebt je best gedaan !!!

    (ik moet echt héééél hard gaan nadenken, jij bent mijn volgende ... )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he .. Die uitdagingen.....ik vind het wel spannend om te bedenken hoe ik het thema kan vormgeven....

    BeantwoordenVerwijderen