zaterdag 1 december 2012

D.I.Y. voor in de schoen....


altijd een leuk schoen cadeau om zelf te maken.... ik heb er al heel wat gemaakt en ze blijven leuk.... op het labeltje links op de foto staat een potje sacherijntjes ... gemaakt van (oude) panty's... de wiebel-ogen zijn een must.... de sacherijnen goed strak in een baby-potje( of klein jampotje) "proppen"...(... tja nu de kinderen groot zijn moet ik bij mensen in de straat met kleine kinderen een paar potjes bedelen....)met de gezichtjes richting het glas.........  als ik groene panty's heb zijn het natuurlijk zuurpruimen....  succes verzekerd...!!!

2 opmerkingen:

  1. Dat is leuk, oude panty's gister net weggegooid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bewaren die handel... ik gooi eigenlijk niet gauw iets weg.... en daar krijgt mijn man een sik van... maar ja we kunnen alles gebruiken... hahahaha onze oudste dochter zegt altijd ..." dat is geen troep... dat zijn allemaal ideeen.... hahaha (doet ook een creatieve opleiding..!!)

    BeantwoordenVerwijderen