vrijdag 14 december 2012

Sneeuw- verven


gisteren lag ik eens lekker langs een aantal bloggers te zappen.... en kwam van alles tegen over sneeuw verven.... en sneeuw is een magisch woord voor mij.... dus ik dacht eens fff kijken hoe dat gaat............. tot mijn grote verbazing bij het opstaan lag er een behoorlijke pak sneeuw!!! YES YES>...!!!! geen seconde verspeeld en direct een paar bloempotten, uitlekbak, zijde sjaals en andere lapjes.... tja de soda en de voorbewerking dat ging niet lukken dus dan maar op zijn jo's .... het effect is nog niet zoals het wezen moet.... maar ook weer niet dramatisch.... de lappen die niet mooi genoeg uit de strijd zijn gekomen heb ik inmiddels weer in een pot gestopt met oude sneeuw... of dat gaat lukken is natuurlijk de vraag....maar goed ik ben van de experimenteren.... de zijden sjaals geven het mooiste resultaat de katoen, kaasdoek en naaldvilt een beetje slap beeld.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten