dinsdag 25 december 2012

mariniers kompas quilt


deze mariniers kompas quilt herbergt een heel verhaal, zo'n 19 jaar geleden ben ik hier aan begonnen... maar de maten vond ik niet echt goed dus (in die tijd was dat nog zo) met mijn boekje met patroon naar een kopieer machine.. kopieën gemaakt uit geknipt en patroon delen gemaakt... heerlijk het midden stuk was zo klaar... de 4 delen in elkaar gezet...............en wat nu... ik had geen plat werkstuk maar een lampenkap... ik had per ongeluk de 2 patronen door elkaar gehaald en het hoeft maar een paar millimeter te schelen of er klopt niets meer van.... vol goede moed begon ik opnieuw... een Flying geese rand eromheen en klaar is kees... het quilten kon beginnen....3 lijnen gequilt.... en toen niets meer..... mijn moeder vond het zo zonde dat zij hem nu voor mij heeft afgequilt.... en hij is wel echt mooi geworden!!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten