zaterdag 1 december 2012

Thee.......MUTS


In oktober zou is samen met mijn moeder een leuke workshop "theemuts breien" gaan volgen. Helaas ging de workshop niet door.... maar ik kreeg natuurlijk de theemuts niet meer uit mijn hoofd gezet.... de theepot stond kaal en verlaten in mijn atelier te wachten op zijn muts..... liep ik zowaar het patroon tegen het lijf.... de theemuts heb ik dubbel gebreid met 2 rondbreinaald...(handig!!!!) zo is de muts gelijk goed geisoleerd.... en de bloemen er boven op heb ik wat aangepast... ik kon het natuurlijk niet laten er een paar blaadjes tussen te vilten..... er zitten ook nog gehaakte nootjes op maar die zijn niet zichtbaar.... ik ga binnenkort uit viegelieren hoe je een overzichts foto reportage kan plaatsen... maar ehhh zover ben ik nog niet.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten